Якісне надання адміністративних послуг –  запорука для  розвитку сервісної служби
Центром обслуговування платників, що діє  у Токмацькій ДПІ Токмацького управління ГУ ДФС у Запорізькій області надається комплекс адміністративних, консультативних і інформаційних послуг. Саме тут платники податків мають змогу подати звітність та  отримати кваліфіковану консультацію.
«За 4 місяці 2019 року до Центру обслуговування  звернулося понад 5 тисяч платників», - зазначила начальник Токмацького управління ГУ ДФС у Запорізькій області Любов Чумакова. Найбільшим попитом користувалась   послуга з видачі відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків – платники отримали 2336 довідок. Видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків здійснювалась 2076 разів. З початку року 125 платників єдиного податку звернулись до ЦОП за витягами з реєстру платників єдиного податку, а 115 – за проведенням реєстрації книги обліку доходів та книги обліку доходів і витрат.  77 осіб скористались послугою з видачі  довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію), а 60 – видачі довідки про відсутність заборгованості з платежів до бюджету, що контролюються органами фіскальної служби.

В Центрі обслуговування платників  Токмацького управління працюють кваліфіковані інспектори, які знають свою роботу, тому і якість надання адміністративних послуг -  висока.   
Токмацьке управління ГУ ДФС у Запорізькій області