ІНФОРМАЦІЯ про організацію роботи зі зверненнями громадян в Чернігівській селищній раді Чернігівського району Запорізької області за І квартал 2019 року
Чернігівська селищна рада , організовуючи роботи з розгляду звернень громадян, керується в своїй діяльності Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та ін. законодавчими актами.
З метою забезпечення  реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян, створення сприятливих умов для організації особистого прийому громадян розпорядженням селищного голови від 02.01.2019 року № 2-О «Про затвердження графіків прийому громадян» було затверджено графіки особистого прийому громадян селищним головою, заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступником селищного голови, секретарем ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету , графік прийому громадян в населених пунктах старостинських округів Чернігівської селищної ради та графік проведення гарячих телефонних ліній.

Графіки прийомів громадян керівництвом селищної ради розміщено на офіційному сайті селищної ради та на інформаційному стенді в адміністративній будівлі.

На засіданні виконавчого комітету селищної ради 10 січня 2019 року підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради за 2018 рік та прийнято відповідне рішення від 10.01.2019 № 1 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради у 2018 році».

З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради, забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду  звернень  громадян,   відповідно до чинного законодавства України  рішенням виконавчого комітету селищної ради від 10.01.2019 року № 2  «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради в 2019 році» було затверджено Заходи  щодо організації роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті селищної ради у 2019 році.  

Протягом І кварталу 2019 року селищним головою та заступниками селищного голови здійснювалися  виїзні прийоми громадян на територіях старостинських округів згідно із графіком, затвердженим розпорядженням селищного голови від 02.01.2019 року № 1-О (щопонеділка). За звітний період здійснено 11 виїзних прийомів, на яких звернулося 25 громадян із 34 питаннями. Основна тематика звернень:організація роботи загальноосвітніх шкіл, функціонування дитячих дошкільних закладів, здійснення ремонтних робіт будинків культури, приміщень ФАПів, благоустрій територій та ін.

Гарячі телефонні лінії за участі селищного голови, заступника селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету проводяться щомісячно згідно із графіком.  Звернення, в яких порушуються питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно. Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення.

Протягом І кварталу 2019 року до Чернігівської селищної ради надійшло 109 звернень (за аналогічний період 2018 року - 49 ), з них отримано на особистому прийомі 42 звернення (у 2018 – 3 ). Основні питання, порушені у зверненнях, що надійшли у зазначений  період, стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 8, соціального захисту – 45,  комунального господарства – 13, житлової політики – 4, екології та природних ресурсів – 1, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 2, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 11, транспорту і зв'язку – 5. Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради за І квартал 2019 року у порівнянні з І кварталом 2018 року додаються.

Усі звернення щодо земельних питань було винесено на розгляд сесій селищної ради та прийнято відповідні рішення. Звернення, в яких порушувалися питання комунального господарства, земельних відносин вивчалися членами утворюваних комісій, про що складалися відповідні акти.

Протягом звітного періоду задоволено 40 заяв щодо надання матеріальної допомоги (на лікування, учасникам бойових дій у зоні проведення АТО , на поховання осіб працездатного віку, які ніде не працювали і не перебували на обліку в центрі зайнятості).         За результатами розгляду 47 звернень (43%) вирішено  позитивно,  на 62 звернення (57%) дано роз’яснення.
Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано.

Усі заяви, які надійшли до селищної ради протягом І кварталу 2019 року, детально опрацьовані, заявникам  в належний термін надано відповіді.

Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради у І кварталі  2019 року у порівнянні з І кварталом 2018 року

 

№ з/п

Найменування органів виконавчої влади та місцевого самоврядування

Кількість усіх звернень

Кількість звернень, що надійшли поштою (п.1.1)

Кількість звернень на особистому прийомі (п.1.2)

Результати розгляду звернень

вирішено позитивно п.9.1

відмовлено у задоволенні

п. 9.2

дано роз’яснення

п.9.3

інше

п 9.4-9.6

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

1.

Чернігівська селищна рада

49

109

46

67

3

42

36

47

-

-

3

62

-

-

 

 

№ з/п

Кількість звернень з  них:

 

повторних

(п.2.2)

колективних

(п.5.2)

від учасників та інвалідів війни, та бойових дій

 (п.7.1, 7.3, 7.4, 7.5)

від інвалідів

I, II, III групи

(п.7.7, 7.8, 7.9)

від ветеранів праці

(п.7.6)

від дітей «війни»

(п.7.2)

від членів багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів -  героїнь (п. 7.11, 7.12, 7.13)

від учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС та осіб , що потерпіли від чорнобильської катастрофи (п. 7.14, 7,15)

 

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

 

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

31

32

 

-

-

1

9

6

5

1

7

-

-

-

-

-

1

-

-

 

з/п

Кількість питань, порушених у зверненнях громадян

У тому числі питання:

аграрної політики і земельних відносин

транс

порту і зв’язку

фінансової податко-

вої митної політики

 

соціального захисту

праці і заробітної плати

охорони здоров’я

Комуналь-

ного господарства

 

житлової

політики

екології та природних ресурсів

 

забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

33

34

37

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49

50

51

52

53

54

55

56

 

49

121

1

8

-

5

-

4

39

45

-

1

-

14

4

13

1

4

1

1

4

2

                                                                                   

 

з/п

У тому числі питання:

 

сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту

освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності

діяльності об’єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин

діяльності центральних органів виконавчої влади

діяльності місцевих органів виконавчої влади

діяльності органів місцевого самоврядування

державного будівництва,

адміністративно – територіального устрою

інші

Кількість усіх громадян, що звернулися

 

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

2019

2018

     2019

57

58

59

60

61

62

63

64

65

66

67

68

69

70

71

72

73

       74

-

-

-

11

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

13

70

      398