Новини

Звіт про організацію роботи зі зверненнями громадян в Чернігівській селищній раді у 2018 році
Чернігівська селищна рада, організовуючи роботи з розгляду звернень громадян,  керується в своїй діяльності Конституцією України, Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та ін. законодавчими актами.

З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України права на звернення громадян, створення більш сприятливих умов для особистого прийому громадян розпорядженням селищного голови від 02.01.2018 року № 01-О «Про затвердження графіка особистого прийому громадян» було затверджено графіки особистого прийому громадян селищним головою, заступником селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступником селищного голови, секретарем ради, керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету, графік прийому громадян в населених пунктах старостинських округів Чернігівської селищної ради. Розпорядженням  селищного голови від 02.07.2018 року № 68-О внесено зміни до графіка особистого прийому громадян».

Питання організації роботи зі зверненнями громадян розглядаються на засіданнях виконавчого комітету Чернігівської селищної ради. На засіданні виконавчого комітету селищної ради від 09.01.2018 року підведено підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради за 2017 рік та прийнято відповідне рішення від 09.01.2016 № 01 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради у 2017 році».

З метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради, забезпечення об’єктивного, всебічного і вчасного розгляду  звернень  громадян,   відповідно до чинного законодавства України рішенням виконавчого комітету селищної ради від 09.01.2018 року № 02  «Про організацію роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради в 2018 році» було затверджено Заходи  щодо організації роботи зі зверненнями громадян у виконкомі селищної ради в 2018 році.  

28 серпня 2018 року на засіданні виконавчого комітету Чернігівської селищної ради затверджено порядки проведення особистого прийому громадян і розгляду письмових звернень громадян (рішення від 28.08.2018  № 02), а також Порядок опрацювання усних звернень громадян, що надійшли за допомогою засобів телефонного зв'язку (рішення від 28.08.2018  № 03), про що повідомлено на офіційному  веб-сайті селищної ради.
Графік особистого прийому громадян керівництвом селищної ради розміщено також на інформаційному стенді в адміністративній будівлі селищної ради. 

Протягом 2018 року селищним головою та заступниками селищного голови здійснювалися  виїзні прийоми громадян на територіях старостинських округів згідно із графіком, затвердженим розпорядженням селищного голови від 02.01.2018 року № 01-О (щопонеділка). Інформація щодо розглянутих на прийомі питань розміщується на офіційному  веб-сайті селищної ради.

Гарячі телефонні лінії за участі селищного голови, заступника селищного голови, заступника селищного голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету проводяться щоквартально згідно із графіком.  Звернення, в яких порушуються питання інформативного, довідкового та консультативного характеру, а також ті, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються і вирішуються невідкладно. Звернення, що потребують більш детального вивчення, розглядаються у тому ж порядку, що й письмові звернення.

Протягом 2018 року до Чернігівської селищної ради надійшло 270 звернень (за аналогічний період 2017 року - 207 ), з них отримано на особистому прийомі 75 звернень (у 2017 – 29 ). Надіслано поштою, в тому числі і електронною – 195 звернень. 1 звернення, що надійшло на  Урядову гарячу лінію, надіслано Запорізьким обласним контактним центром, 14 звернень надіслано районною державною адміністрацією згідно зі ст.. 7 Закону України «Про звернення громадян» за належністю.

Основні питання, порушені у зверненнях,  стосувалися: аграрної політики і земельних відносин – 36, соціального захисту – 146,  комунального господарства – 30, охорони здоров'я – 17, житлової політики – 3, екології та природних ресурсів – 6, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 7, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 11. Дані про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради протягом 2018 року у порівнянні з 2017 роком додаються.
Усі звернення щодо земельних питань було винесено на розгляд сесій селищної ради та прийнято відповідні рішення. Звернення, в яких порушувалися питання комунального господарства, земельних відносин вивчалися членами утворюваних комісій, про що складалися відповідні акти.

Протягом звітного періоду задоволено 130 заяв щодо надання матеріальної допомоги (на лікування, учасникам бойових дій у зоні проведення АТО , на поховання осіб працездатного віку, які ніде не працювали і не перебували на обліку в центрі зайнятості).
    
За результатами розгляду звернень 161 питання (60%) вирішено  позитивно,  на 105 питань (39%) дано роз’яснення, відмовлено у задоволенні – 1 звернення та 3 звернення направлено за належністю.

Порушень термінів, неякісного розгляду звернень не зафіксовано.

Усі заяви, які надійшли до селищної ради протягом 2018 року, детально опрацьовані, заявникам  в належний термін надано відповіді.
 
Чернігівська селищна об’єднана територіальна громада сформована за формулою 1 район - 1 громада, займає площу всього Чернігівського району, яка становить 1200 квадратних кілометрів, або 4,4% Запорізької області.

На території об’єднаної громади створено 11 старостинських округів.

До складу Чернігівської об’єднаної територіальної громади входить 41 населений пункт. Сполучення між населеними пунктами здійснюється міжміськими транзитними автобусами. 4 звернення до голови селищної ради стосувалися необхідності поліпшення транспортного сполучення мешканців сіл району із районним центром . З метою організації регулярних перевезень придбано автобус, який передано у КП «Мрія». Наразі триває процес розроблення та затвердження паспортів автобусних маршрутів.

54% звернень стосувалися соціального захисту населення. У районі соціальні послуги найменш захищеним верствам населення - пенсіонерам, особам з і інвалідністю  та громадянам, які опинилися в складних життєвих обставинам надає Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) . Проведено оцінювання якості надання соціальних послуг, що підтвердили високий показник роботи соціальних працівників громади.

У відділенні соціальної допомоги вдома отримують послуги 327 осіб. На обліку у відділенні денного перебування знаходиться 486 осіб, які мають можливість отримати різні соціальні послуги.

2 пенсіонери, на їхнє прохання, були забезпечені дровами.

Не менш важлива сфера – освіта. У закладах загальної середньої освіти навчається 1583 учнів, у закладах дошкільної освіти – 528 дітей. Для задоволення потреб дітей з особливими освітніми потребами в громаді відкрився та працює КУ «Інклюзивно-ресурсний центр». Створено 13 класів інклюзивного навчання, де навчається 17 дітей.

11 звернень громадян, що стосувалися належного забезпечення освітнього процесу, вирішено позитивно.

Один із пріоритетів діяльності селищної ради залишається охорона здоров’я. В районі діє КУ «Чернігівська ЦРЛ» та КНП «Чернігівський Центр ПМСД», який створено 01.10.2018 шляхом перетворення з комунального закладу «Чернігівський Центр ПМСД».

Для укладання з пацієнтами декларацій про надання медичних послуг придбані монітори  та  системні блоки, ноутбуки на 50 тис. грн., принтери і багатофункціональний пристрій на суму 27 тис. грн.

17 звернень громадян стосувалися питання охорони здоров'я. Керівництво КУ «Чернігівська ЦРЛ» та КНП «Чернігівський Центр ПМСД» спрямовує свою  роботу на покращення умов обслуговування населення, підвищення якості надання медичних послуг.

Забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, порушених у них проблем, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян залишається одним із пріоритетних завдань керівництва та виконавчого апарату селищної ради.

ДАНІ про звернення громадян, що надійшли до Чернігівської селищної ради за 2018 рік у порівнянні з 2017 роком

Узагальнені дані