Новини

Запорізька митниця протидіє ввезенню контрафакту
Одним із ефективних механізмів попередження порушень інтелектуальних прав є аналіз брендової продукції під час митного оформлення імпортних поставок. З початку року співробітники Запорізької митниці ДФС 125 разів призупиняли оформлення товарів, які внесені до реєстру об'єктів права інтелектуальної власності.
Найчастіше серед товарів, що поставлялися до регіону та які потенційно містили об’єкти права інтелектуальної власності, зустрічалися предмети одягу відомих світових брендів, транспортні засоби, сільськогосподарська техніка та запасні частини до неї, підшипники, автомобільні запчастини, електродвигуни, з'єднувачі, контактні елементи, електропровід, полімерні матеріали, пластмаси та вироби з них, цифрова техніка, рукавички та інші.
Після отримання листів від осіб, уповноважених представляти інтереси власників прав на знаки для товарів і послуг та промислових зразків, митне оформлення поставок було завершено.
Крім того, до митного реєстру об'єктів права інтелектуальної власності постійно включаються нові об'єкти, лише у жовтні внесено інформацію щодо 38 товарів торгових марок. Ознайомитися з реєстром можна на сайті фіскальної служби: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/pereliki-/100237.html.
 
Фахівці фіскальної служби легалізували працю понад семи тисяч запоріжців
 
З початку року під час заходів з легалізації праці у Запорізькій області було виявлено 7012 неоформлених громадян.
За результатами роботи фахівців фіскальної служби працівникам було виплачено офіційних доходів на загальну суму 26 мільйонів 105 тисяч гривень. Додаткові надходження до бюджетів та соціальних фондів склали 10,8 мільйона, у тому числі 5,7 мільйона гривень єдиного соціального внеску, 4,7 мільйона гривень податку на доходи фізичних осіб та майже 400 тисяч гривень військового збору.
Як зазначають спеціалісти ДФС області, найбільше порушень трудового законодавства з боку працедавців зафіксовано у сільському господарстві, торгівлі, наданні послуг, будівництві тощо.
Переважну більшість громадян було офіційно оформлено добровільно після роз'яснювальних та інших профілактичних заходів, які проводились фіскальною службою спільно з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.
На даний час продовжується робота з керівниками підприємств і підприємцями щодо роз'яснення норм законодавства в частині оплати праці та справляння податків і зборів; надаються рекомендації по перегляду фонду оплати праці у відповідності до законодавчих вимог та недопущення виплат зарплат "у конвертах".
 
На Запоріжжі від погашення податкової заборгованості до бюджетів надійшло понад 158 мільйонів
 
З початку року запорізькі підприємства погасили перед бюджетами 158,2 мільйона гривень податкової заборгованості. Із загальної суми 95,7 мільйона надійшло до державного бюджету, 62,5 мільйона сплачено до місцевих скарбниць. Крім того, за десять місяців ліквідовано боргів з єдиного соціального внеску на суму  45,5 мільйона.
Серед основних джерел стягнення недоїмки – реалізація майна, яке знаходиться у податковій заставі. У результаті цих заходів до бюджетів залучено майже 11 мільйонів гривень. Завдяки процедурі розстрочення податкового боргу бюджет отримав 6,3 мільйона, 9,5 мільйона надійшло внаслідок стягнення платіжними вимогами з рахунків боржників та вилучення готівкових коштів. Від підприємств, які знаходяться в процедурах банкрутства, надходження склали 6,7 мільйона, майже 2 мільйони гривень заборгованості погашено за винесеними судовими рішеннями.
Також упродовж січня-жовтня 2018 року списано безнадійний податковий борг у сумі 164,5 мільйона, близько 100 мільйонів з яких – у зв'язку з ліквідацією боржників-банкрутів.
 
Громадська рада при фіскальній службі Запорізької області підбила підсумки своєї дворічної діяльності
 
У фіскальній службі Запорізької області відбулися загальні збори Громадської ради. Участь у засіданні взяли в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, керівний склад та члени Громадської ради при ДФС області, працівники фіскальної служби.
Під час звіту правління про роботу у 2017-2018 роках, голова Громадської ради Світлана Проніна повідомила, що члени Ради ініціювали проведення низки заходів, присвячених розгляду новацій та актуальних питань застосування чинного законодавства у податковій та митній сферах. Заступник голови Громадської ради Лариса Церетелі зазначила, що за результатами цих засідань були напрацьовані пропозиції щодо проектів законодавчих змін.
Також учасники обговорили питання створення ініціативної групи з формування Громадської ради при ГУ ДФС Запорізької області на 2019-2020 роки та вирішили делегувати до її складу членів правління і представників ГУ ДФС області для подальшої підготовки установчих зборів.
Наприкінці засідання Валерій Манько висловив побажання, аби новий склад дорадчого органу продовжував так само якісно забезпечувати взаємодію між фіскальною службою та представниками бізнесу і громадськістю регіону.
 
 
Зарплатні борги у Запорізькій області зменшились майже на 8 мільйонів
 
Підсумки роботи органів влади та контролюючих установ щодо погашення заборгованості та легалізації зарплат розглянули члени обласної комісії під час засідання у Запорізькій облдержадміністрації.
У заході, який відбувся під головуванням очільника Запорізької облдержадміністрації Костянтина Бриля, взяли участь прокурор Запорізької області Валерій Романов, заступник начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Олег Матвійчук, керівники інших органів обласної влади, а також представники підприємств, які мають зарплатні борги.
На засіданні було зазначено, що загальна сума заборгованості з заробітної плати у регіоні скоротилась у жовтні майже на 8 мільйонів гривень або на 3,4 відсотка, і станом на початок листопада склала близько 225 мільйонів. При цьому більш ніж 86 відсотків від цієї суми припадає на підприємства державного сектору економіки.
Як повідомив Олег Матвійчук, з метою скорочення зарплатних боргів фіскальна служба області постійно аналізує діяльність суб'єктів господарювання, проводить роз'яснювальну роботу з працедавцями, матеріали щодо окремих боржників передаються до органів державної виконавчої служби для стягнення боргів у примусовому порядку.
Під час обговорення комісія вивчила стан справ по кожному підприємству, де наявні факти несвоєчасних розрахунків з працівниками і бюджетом, у результаті було прийнято ряд рішень. Зокрема, спільна робота органів обласної влади, контролюючих та правоохоронних структур буде зосереджена на вжитті усіх можливих заходів впливу на суб'єктів господарської діяльності щодо погашення заборгованості та стабілізації ситуації у роботі цих підприємств.
 
За користування природними ресурсами запорізькі підприємства сплатили майже 380 мільйонів гривень податків
 
Упродовж січня-жовтня поточного року підприємства-водокористувачі Запорізького регіону сплатили понад 200 мільйонів гривень плати за спеціальне використання води, що на 44,6 мільйона або на 29 відсотків більше, ніж торік.
Із загальної суми до державного бюджету надійшло 110 мільйонів, до місцевих скарбниць – 90 мільйонів.
Найбільші надходження забезпечили суб'єкти господарювання м. Енергодар – 134,5 мільйона, м. Запоріжжя – більш ніж 40 мільйонів, м. Мелітополь, Мелітопольського та Веселівського районів – 1,4 мільйона, Василівського та Михайлівського районів – 920 тисяч.
Усього в Запорізькій області рентну плату за воду сплачують 875 первинних водокористувачів.
Також за десять місяців підприємства добувної промисловості перерахували до скарбниць майже 180 мільйонів гривень рентної плати за користування надрами, у тому числі 132,4 мільйона спрямовано до фонду держбюджету, 47,4 мільйона – до місцевих бюджетів.
Станом на початок листопада в регіоні зареєстровано понад 600 платників рентної плати за користування надрами державного та місцевого значення.
 
 
Керівництво фіскальної служби області взяло участь у засіданні Ради регіонального розвитку
 
Перші підсумки децентралізації, можливості, здобутки та перспективи Запорізького регіону – такими стали основні теми засідання Ради регіонального розвитку, яке сьогодні пройшло у Запоріжжі під головуванням очільника облдержадміністрації Костянтина Бриля.
У роботі засідання взяли участь керівники Запорізької обласної ради, народні депутати України, очільники територіальних органів влади та місцевого самоврядування, представники бізнесу і громадськості. Позицію фіскальної служби регіону представляли начальник Запорізької митниці ДФС Олексій Мужев та перший заступник начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Віталій Малий.
Відкриваючи захід, голова облдержадміністрації Костянтин Бриль підбив підсумки децентралізації, наголосивши, що завдяки цим процесам території отримали реальні резерви для розвитку, формування і виконання стратегічних програм. Губернатор підкреслив, що за останній час суттєво зросли доходи бюджетів усіх рівнів, що дозволяє реалізовувати проекти, відбудовувати інфраструктуру. Окремо він відзначив результати роботи Запорізької митниці ДФС, зазначивши, що додаткові суми від перевиконання плану з надходжень митних платежів дозволяють у повному обсязі проводити ремонтні роботи на автомобільних дорогах державного значення.
Під час засідання були визначені основні вектори спільної роботи усіх державних структур області, місцевих органів влади, об'єднаних територіальних громад, зокрема, було акцентовано увагу на необхідності консолідації зусиль для вирішення найбільш гострих проблем регіону та подальшого розвитку.
 
 
Запорізькі громади отримали майже 36 мільйонів від ліцензування торгівлі підакцизними товарами
 
У січні-жовтні 2018 року до місцевих бюджетів Запорізької області надійшло 35,8 мільйона гривень плати за ліцензії на право здійснення оптової та роздрібної торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами.
Найбільші суми перерахували платники м. Запоріжжя – 15,2 мільйона, суб'єкти торгівлі м. Бердянськ, Бердянського та Приморського районів забезпечили 4,6 мільйона, підприємці та підприємства м. Мелітополь, Мелітопольського та Веселівського районів сплатили 3,4 мільйона, м. Енергодар, Кам’янсько-Дніпровського та Великобілозерського районів – понад 1,8 мільйона, Оріхівського та Гуляйпільського – 893 тисячі, Василівського та Михайлівського – 889 тисяч, м. Токмак, Токмацького та Чернігівського – 829 тисяч, Вільнянського, Запорізького, Новомиколаївського – 660 тисяч, Пологівського, Більмацького та Розівського – 644 тисячі, Якимівського та Приазовського районів – 152 тисячі.
За десять місяців цього року фіскальна служба області видала суб’єктам господарювання 7884 ліцензії, у тому числі 4549 – для торгівлі алкогольною продукцією, 3335 – тютюновими виробами.
Загальна кількість діючих дозволів у регіоні склала 8019. З їхнім переліком можна ознайомитись на сайті фіскальної служби Запорізької області (регулярно оновлюється): http://zp.sfs.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy.
 
 
ЗАПОРІЗЬКА МИТНИЦЯ ДФС ВІДКРИВАЄ ТЕЛЕФОННІ ЛІНІЇ ДЛЯ КОНСУЛЬТАЦІЙ З ПИТАНЬ МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ АВТОМОБІЛІВ
 
З 25 листопада 2018 року набрали чинності Закони України, що запроваджують новий порядок митного оформлення автомобілів з іноземною реєстрацією.
З метою надання громадянам консультацій щодо порядку митного оформлення транспортних засобів, переліку необхідних документів та інших норм, що вводяться даними Законами, в Запорізькій митниці ДФС відкрито дві телефонні лінії:
 
+38 (061) 286-00-53
+38 (061) 286-03-15
 
За вказаними номерами телефонів, а також при безпосередньому зверненні за адресою: м. Запоріжжя, вул. Привокзальна 9а, місце розташування митного посту "Запоріжжя – центральний" в робочі дні з 9.00 до 18.00 години, у п’ятницю – до 16.45, співробітники Запорізької митниці ДФС надаватимуть консультації та відповідатимуть на запитання громадян із зазначених питань.
 
Оновлено Державний реєстр РРО
Наказом Державної фіскальної служби від 22.10.2018 №688 «Про затвердження Державного реєстру реєстраторів розрахункових операцій» оновлено Державний реєстр реєстраторів розрахункових операцій.
Також Реєстр містить Перелік реєстраторів розрахункових операцій виключених з Державного реєстру в 2016 - 2018 роках, експлуатація яких не дозволяється (7 моделей).
З переліком РРО, які включені до Державного реєстру, можна ознайомитися на веб-порталі Державної фіскальної служби: http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/320822.html.
 
 
Ліквідація підприємства. Надання до фіскальної служби ліквідаційного балансу
Юридична особа припиняється в результаті реорганізації або ліквідації.
Бухгалтерський облік на підприємстві ведеться безперервно з дня реєстрації підприємства до його ліквідації.
Звітним періодом підприємства, що ліквідується, є період з початку звітного року до дати прийняття рішення про його ліквідацію.
У разі ліквідації підприємства ліквідаційна комісія складає ліквідаційний баланс та у випадках, передбачених Законом №996 від 16.07.1999, публікує його протягом 45 днів після затвердження.
Після закінчення строку для пред’явлення вимог кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає проміжний ліквідаційний баланс (затверджується учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про ліквідацію), що включає відомості про склад майна юридичної особи, що ліквідується, перелік пред’явлених кредиторами вимог та результат їх розгляду (част. 8 ст. 111 Цивільного кодексу України).
До моменту зняття з обліку юридичної особи як платника податків, зборів, обов’язкових платежів ліквідаційна комісія (ліквідатор) зобов’язана здійснювати розрахунок зобов’язань щодо таких податків, зборів, обов’язкових платежів, сплачувати їх і подавати відповідну звітність.
Після завершення розрахунків з кредиторами ліквідаційна комісія (ліквідатор) складає ліквідаційний баланс, забезпечує його затвердження учасниками юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, та забезпечує подання органам доходів і зборів (част. 11 ст. 111 Цивільного кодексу України).
У ліквідаційному балансі (затверджується учасниками юридичної особи або органом, що прийняв рішення про ліквідацію) відображаються результати прийнятих рішень про стягнення боргів, розподілення активів, власного капіталу та погашення (списання) зобов’язань, що повинно привести до відсутності активів, власного капіталу і зобов’язань ліквідованого підприємства на заключну дату складання ліквідаційного балансу.
До органу ДФС подається тільки один ліквідаційний баланс – на дату прийняття рішення про ліквідацію у вигляді комплекту річної фінансової звітності.
Зазначена норма передбачена ст. 8 розд. ІІІ, ст. 13, ст. 14 розд. IV Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
В якому випадку профспілкові організації подають звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації?
До неприбуткових організацій, що відповідають вимогам «неприбутковості», визначених п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу і не є платниками податку на прибуток підприємств, зокрема, віднесені професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок.
Неприбуткові підприємства, установи та організації подають звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок, утворені в порядку, визначеному законом, звітують у разі порушень п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу), та річну фінансову звітність.
Отже професійні спілки, їх об’єднання та організації профспілок подають звіт    про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації лише у разі порушень вимог «неприбутковості» визначених п. 133.4 ст. 133 Податкового кодексу/
Зазначена норма передбачена п. 46.2 ст. 46, п.п. 133.4.6 ст. 133 Податкового кодексу.
Оподаткування заробітної плати одинокої матері, яка утримує дитину віком до 18 років
Доходи у вигляді заробітної плати включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу платника податку та підлягають оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб (з урахуванням застосованої податкової соціальної пільги) за ставкою 18% та військовим збором за ставкою 1,5%.
Платник податку має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у розмірі, що дорівнює
 50% розміру прожиткового мінімуму для працездатної особи (у розрахунку на місяць), встановленому на 1 січня звітного податкового року (у 2018 році - 881 грн.).
Податкова соціальна пільга застосовується до заробітної плати, якщо її розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.
У 2018 році розмір заробітної плати, що дає право на податкову соціальну пільгу, становить 2470 грн. (1762 грн. х 1,4).
Платник податку, який є одинокою матір’ю (батьком), вдовою (вдівцем) або опікуном, піклувальником має право на податкову соціальну пільгу у розмірі 150% суми «загальної» пільги у розрахунку на кожну таку дитину. У 2018 році - 1321,50 грн. (881грн.х 50%).
Отже, одинока мати, яка утримує дитину віком до 18 років, має право на зменшення суми, отримуваної від одного роботодавця у вигляді заробітної плати, на суму податкової соціальної пільги у 2018 - 1321,50 грн., якщо розмір отриманої протягом місяця заробітної плати не перевищує граничний розмір доходу для застосування податкової соціальної пільги (у 2018 році – 2470 грн).
Платник податку, який має право на застосування «збільшеної» податкової соціальної пільги, зазначає про таке право у заяві про застосування пільги, до якої додає відповідні підтвердні документи.
Зазначена норма передбачена  п.п. 169.1.1, п.п. 169.4.1, п.п. 169.1.3 а); п.п. 169.3.2 ст. 169 Податкового кодексу.
З 07.11.2018 року для отримання послуг електронного цифрового підпису використовуються нові форми реєстраційних документів
Інформаційно-довідковим департаментом ДФС наказом від 05.11.2018 №121 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, а саме:
- Договір про надання електронних довірчих послуг;
- Реєстраційна картка для фізичної особи;
- Реєстраційна картка для юридичної особи;
- Додаток до Реєстраційної картки;
- Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
- Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.
Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису необхідно використовувати з 07 листопада 2018 року.
Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 06 листопада 2018 року включно.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можна у розділі «Отримання послуг електронного цифрового підпису».
Звертаємо увагу, що починаючи 07.11.2018 фізичні особи та суб’єкти господарювання приватного права можуть отримати електронні довірчі послуги від АЦСК ІДД ДФС виключно за їх особистої присутності.
Нові форми реєстраційних документів затверджені у зв’язку з набранням 07.11.2018 року чинності Закону України від 05.10.2017 №2155-VIII «Про електронні довірчі послуги».
 
У власності фізичної особи є легковий автомобіль. Коли і за які авто сплачувати транспортний податок?
 
Платниками транспортного податку є, зокрема, фізичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що є об'єктами оподаткування.
 
Об'єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
У 2018 році оподатковуються транспортним податком легкові автомобілі з роком випуску не більше як 5 років включно (2013 рік) і середньоринкова вартість яких становить понад 1,396 млн грн.
Міністерством економічного розвитку та торгівлі на своєму офіційному веб-сайті щороку до 1 лютого звітного року розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п'яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня звітного року, який містить дані щодо: марки, моделі, року випуску, об'єму циліндрів двигуна, типу пального.
 
Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 тис. грн. за кожен легковий автомобіль, що є об'єктом оподаткування.
Для фізичних осіб обчислення суми транспортного податку з об’єкта оподаткування здійснюється фіскальним органом за місцем реєстрації платника податку.
Податкове повідомлення-рішення про сплату суми податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку фіскальним органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).
Платник транспортного податку – власник  легкового автомобіля має 60 календарних днів, починаючи з моменту отримання відповідного повідомлення-рішення, щоб сплатити податок.
Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.
Фіскальний орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.
Зазначена норма передбачена ст. 267 Податкового кодексу України.
 
Податок на нерухоме майно для фізичних осіб. Який діє порядок сплати?
Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки фізичним особам - платникам податку нараховується фіскальним органом за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) власника такої нерухомості.
Податкове повідомлення-рішення про суми податку та відповідні платіжні реквізити, зокрема, органів місцевого самоврядування за місцезнаходженням кожного з об'єктів житлової (нежитлової) нерухомості, надсилаються (вручаються) фізичній особі-платнику податку фіскальним органом за місцем його податкової адреси (місцем реєстрації) до 1 липня року, що настає за базовим податковим (звітним) періодом (роком).
За новостворений (нововведений) об'єкт житлової та/або нежитлової нерухомості податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об'єкт.
Податок на нерухоме майно з об'єктів житлової та нежитлової нерухомості (їх часток), які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється фіскальним органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.
Тобто податок нараховується на об’єкти нерухомості, що належать фізичним особам (визначені власниками).
Об'єкти незавершеного будівництва не відносяться до об'єктів оподаткування податком на нерухоме майно.
Зазначена норма передбачена п.п. 266.3.2 та п.п. 266.7.2 ст. 266 Податкового кодексу.
 
Закінчився термін позовної давності. Чи визнавати таку заборгованість безнадійною?
 
Безнадійна заборгованість – це, зокрема,  заборгованість за зобов'язаннями, щодо яких минув строк позовної давності.
Будь-яких додаткових умов для визнання заборгованості безнадійною за зобов'язаннями, щодо яких минув строк позовної давності,  не встановлено. Тобто не передбачена необхідність здійснення платником податку - кредитором будь-яких заходів щодо стягнення заборгованості, зокрема, у судовому порядку, визнання боржника банкрутом тощо.
Отже, виключним та достатнім критерієм для визнання заборгованості безнадійною є сплив строку позовної давності за зобов'язаннями щодо такої заборгованості, незалежно від того звертався кредитор до суду з метою її стягнення чи ні.
Зазначена норма передбачена п.п  14.1.11 а) ст. 14 Податкового кодексу України та роз’яснена узагальнюючою податковою консультацією, затвердженою наказом МФУ від 03.04.2018 № 400.
Важливо для платників ПДВ
Оновлено ознаки для моніторингу ПН/РК
10 листопада 2018 року набула чинності постанова КМУ від 24.10.2018 р. № 936, яка вносить зміни до п. 3 «Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженого постановою КМУ від 21.02.2018 р. № 117.
Пунктом 3 Постанови №117 визначено  ознаки, за якими податкові накладні/розрахунки коригування, що подаються на реєстрацію в ЄРПН не блокуються.
Внесені зміни до п. 3 Постанови №117 передбачають перевірку податкових накладних/розрахунків коригування (крім розрахунків коригування, складених у разі зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику), що подаються на реєстрацію в ЄРПН до проведення моніторингу, відповідно до таких ознак:
- податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю) та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування;
- обсяг постачання, зазначений в ПН/РК (крім РК, поданих на реєстрацію у місяці, іншому ніж місяць, в якому вони складені), зареєстрованих у ЄРПН в поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в ЄРПН ПН/РК, становить менше 500 тис. грн. за умови, що обсяг постачання товарів/послуг, зазначений в них у поточному місяці за операціями з одним отримувачем — платником ПДВ, не перевищує 50 тис. грн. та керівник – посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох (включно) платників податку;
- одночасно значення показників D та P, розрахованих у наведеному у цьому підпункті, мають такі розміри: D>0,05, Р<Рм × 1,4.
Постанова № 936 опублікована в «Урядовому кур’єрі» №212 від 10.11.2018 року.
До уваги  підприємців та осіб, які провадять незалежну професійну діяльність
АЦСК ІДД ДФС з 07.11.2018 року не формує сертифікати електронної печатки
Законом України від 05.10.2017 № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», який набрав чинності 07.11.2018, передбачено, що електронна печатка – це електронні дані, які додаються створювачем електронної печатки до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються для визначення походження та перевірки цілісності пов’язаних електронних даних.
Разом з цим, створювач електронної печатки – це юридична особа, яка створює електронну печатку.
З огляду на те, що створювачем електронної печатки може бути виключно юридична особа, починаючи з 07.11.2018 Інформаційно-довідковий департамент ДФС, як кваліфікований надавач електронних довірчих послуг, не формує сертифікати електронної печатки для фізичних осіб (в т.ч. підприємців та тих, що провадять незалежну професійну діяльність).
Зазначену норму необхідно враховувати під час підготовки реєстраційних документів.
Додатково повідомляємо, що фізичні особи, які отримують сертифікати, починаючи з 07.11.2018, можуть здійснювати подання електронної податкової звітності та реєструвати податкові накладні, використовуючи власний електронний підпис.