Новини

Інклюзивно -ресурсний центр громади очолила Людмила Абрамова
У Чернігівській громаді рішенням селищної ради створено комунальну установу «Інклюзивно-ресурсний центр». Очолила Центр Людмила Абрамова.

Біографічна довідка: Абрамова Людмила Олександрівна народилась 16 жовтня 1967 року в смт Чернігівка, Чернігівського району Запорізької області. У 1985 році закінчила Чернігівську середню школу №1 і поступила до навчання до Запорізького педагогічного училища № 1. В 1987 році закінчила його та з 1987 по 2001 рік працювала вихователем дитячого дошкільного закладу «Сонечко». З 1997 по 2001 року навчалась в Бердянському державному педагогічному інституті ім. П.Д. Осипенко за спеціальністю «Дошкільне виховання та практична психологія в закладах освіти». З серпня 2001 року працювала методистом із психологічної служби району відділу освіти.

Центр створений для забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, шляхом проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, надання психолого-педагогічної допомоги та забезпечення системного кваліфікованого супроводження.

На даний час отримано кошти субвенції з державного бюджету на надання підтримки дітям із особливими освітніми потребами та закуплено обладнання для оснащення кабінетів інклюзивно-ресурсного центру: комплект комп’ютерної техніки (ноутбуки, комп’ютер, планшети, багатофункціональний пристрій, меблі та додаткове обладнання (килимки–мозаїки для ігор, дидактичні матеріали (конструктори розвиваючі, іграшки, засоби для розвитку дрібної моторики руки), наочні матеріали, м’ячі, матеріали для занять з піском, логопедичне балакуче дзеркало.

Основні завдання центру:
1) проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, розроблення рекомендацій щодо програми навчання, особливостей організації психолого-педагогічної допомоги дитини;
2) надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами,
3) ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в центрі;
4) ведення реєстру навчальних закладів, реабілітаційних установ системи охорони здоров’я, соціального захисту та громадських об’єднань, а також реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічну допомогу дітям з особливими освітніми потребами;
5) надання консультацій та взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів з питань організації інклюзивного навчання;
6) надання методичної допомоги педагогічним працівникам дошкільних, загальноосвітніх та навчальних закладів, батькам, або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічної допомоги таким дітям;
7) взаємодія з педагогічними працівниками дошкільних, загальноосвітніх навчальних закладів щодо виконання рекомендацій, зазначених у висновку центру, проведення оцінки розвитку дитини з особливими освітніми потребами;
8) надання консультацій батькам або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами;
9) надання консультативно-психологічної допомоги батькам з особливими освітніми потребами у формуванні позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей;
10) провадження інформаційно-просвітницької діяльності з питань організації надання психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами. В центрі будуть обладнані кабінети фахівців: вчителя-логопеда та практичного психолога. Крім того, приміщення будуть наповнені сучасними меблями та приладдям, що створить комфортні умови для навчання та проведення комплексної роботи.